FAQ
1. Czy przesyłka będzie bezpiecznie zapakowana?
Wszystkie wysyłane przez nas produkty są poddane weryfikacji zgodności zamówienia z zawartością przesyłki oraz starannie zabezpieczane przed uszkodzeniem. Większe serie obiektów wysyłamy w skrzyniach ochronnych lub na paletach.
2. Jak długi jest termin realizacji zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy. Na czas realizacji zlecenia bezpośredni wpływ ma dostępność towaru, czas kompletowania przesyłki oraz czas dostarczenia przesyłki przez spedytora.
Termin realizacji standardowego zamówienia wynosi do 10 dni roboczych w szczególnych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
Produkty gotowe które są dostępne w naszym sklepie internetowym wysyłamy w czasie do 48 godzin od momentu dokonania zakupu.
Każdy produkt zamieszczony w naszym sklepie posiada przybliżony termin realizacji zlecenia i dostępność towaru.
3. Ile wynoszą koszty transportu?
Na terenie Polski zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich. Koszty przesyłki są naliczane automatycznie w momencie składania zamówienia i uzależnione są od gabarytów przesyłki. Standardowe koszty przedstawiają się następująco:
Przesyłka kurierska K-EX (standard) – 25,00 zł z VAT
Przesyłka kurierska K-EX (pobranie) – 35,00 zł z VAT
4. Czy w kupowanej ramie jest zawieszka?
Wszystkie zamieszczone w serwisie ramy posiadają zamocowane lub załączone zawieszki, jeśli potrzebujesz dodatkowych wieszaków lub system zawieszeń zapraszamy do działu akcesoria i dodatki.
5. Czy mogę przesłać lustro jako prezent?
Piękne lustro lub rama jako prezent ślubny lub na rocznicę? To wspaniały pomysł! Istnieje możliwość przesłania zamówionych produktów jako prezent. W tym celu w momencie finalizacji zamówienia na karcie należy wpisać adres osoby którą chcemy obdarować. Oferujemy możliwość załączenia biletu okolicznościowego z życzeniami! Treść życzeń oraz rodzaj karty okolicznościowej należy przesłać na adres: info@oprawiamy.pl
6. Jak mam zmierzyć precyzyjnie mój obraz?
W tym celu zapraszamy do obejrzenia filmu instruktażowego Jak prawidłowo zdjąć wymiar z obiektu. (link do strony z archiwum filmów)
7. Jaki jest minimalny i maksymalny rozmiar zamawianej ramy?
Wykonujemy ramy na zamówienie praktycznie w każdym rozmiarze zawierającym się w przedziale od 9 do 290 cm, ze względu na ograniczone możliwości spedycyjne. Jeśli potrzebują Państwo ramy w innych rozmiarach prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzgodnienia szczegółów zamówienia i dostawy: info@oprawiamy.pl lub telefonicznie 85 667 02 92 / 0 888 20 25 30
8. Jak znaleźć ramy w rozmiarach standardowych?
W celu znalezienia ram w rozmiarach standardowych zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki ram. W dowolnym miejscu na stronie znajduje się okno wyszukiwania. Po wybraniu opcji zaawansowane należy podać wymiar szukanej ramy oraz sprecyzować kryteria wyszukiwania styl, kolor, cena.
W przypadku braku ram standardowych w poszukiwanym formacie i wg. wybranych kryteriów zapraszamy do wyboru z pośród dostępnych wzorów listew! Wykonamy dla Państwa ramę na zamówienie!
9. Czy otrzymam fakturę VAT na zamawiane produkty?
Oczywiście! wszystkie transakcje domyślnie poparte są paragonem w celu otrzymania faktury prosimy o wybór okienka na karcie sklepowej „Wystaw fakturę VAT”
10. Chciałbym być informowany o nowych artykułach, poradach i nowościach produktów na stronie
Nic prostszego! Serwis oprawiamy.pl udostępnia możliwość otrzymywania najświeższych informacji w tym celu należy zapisać się do bezpłatnego newlettera. Przy zakładaniu nowego profilu w naszym serwisie nowy użytkownik może dobrowolnie wyrazić zgodę na do otrzymania wiadomości. Zarejestrowani użytkownicy mogą zapisać się lub dokonać rezygnacji w zakładce "moje konto".
11. Czy moje dane są bezpieczne?
Szanujemy Państwa prywatność, dane nam przekazywane wykorzystane zostaną do wykonania zamówienia. Serwis www.oprawiamy.pl nie odstępuje, nie sprzedaję informacji o klientach i danych osobowych osobom trzecim. Każdy klient ma prawo wglądu w swoje dane, ich edycję i możliwość całkowitego usunięcia z serwisu. Szczegółowe informacje zawiera polityką prywatności.
12. Produkt posiada wady techniczne co zrobić?
Serwis www.oprawiamy.pl dokłada wszelkich starań aby oferowane przez nas produkty i usługi były najwyższej jakości, każda rama tworzona jest indywidualnie i poddana dokładnej inspekcji, a każde zlecenie przed wysyłką podlega szczegółowej kontroli wewnętrznej. Jeśli jednak w momencie otrzymania zamówienia Klient znajdzie w naszym produkcie wady techniczne powinien to zgłosić w Biurze Obsługi Klienta e-mail: info@oprawiamy.pl lub tel. 85 667 02 92 / 0 888 20 25 30 w celu uzyskania informacji dotyczących dalszego postępowania.
13. Przesyłka została uszkodzona podczas transportu
Prosimy otwierać przesyłkę w obecności kuriera. Dokładamy wszelkich starań aby nasze przesyłki były odpowiednio opakowane i bezpiecznie dotarły do odbiorców. Jednak z przyczyn losowych przesyłka może ulec uszkodzeniu. Jedyną podstawą do reklamacji uszkodzonego produktu jest otwarcie w obecności kuriera lub listonosza, w przypadku zauważenia uszkodzeń mechanicznych należy wypełnić protokół uszkodzenia przesyłki. W celu uzyskania informacji dotyczących dalszego postępowania prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mail: info@oprawiamy.pl lub tel. 85 667 02 92 / 0 888 20 25 30
14. Tworzyłem nowy profil, ale nie otrzymałem wiadomości e-mail z aktywacją mojego profilu, co mam zrobić?
Jeśli nie otrzymają Państwo wiadomości o utworzeniu nowego konta w naszym serwisie w czasie 24 godzin od wypełnienia formularza na stronie prosimy o poinformowanie o zaistniałym problemie Biura Obsługi Klienta e-mailem: info@oprawiamy.pl lub telefonicznie 85 667 02 92 / 0 888 20 25 30
15. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Oczywiście, towar zakupiony poprzez Internet w myśl polskiego prawa podlega zwrotowi do 14 dni od daty dostarczenia produktu, więcej szczegółów znajdą Państwo w naszym regulaminie.
16. Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie www.oprawiamy.pl ?
METODY PŁATNOŚCI
Metody płatności oferowane przez Sklep www.oprawiamy.pl:
- przelew tradycyjny na poczcie lub w banku (na podstawie faktury proforma)
- płatność przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą w Polsce za pomocą systemu PayU (dawniej pod nazwą platnosci.pl)
- płatność przy odbiorze w Polsce (pobranie)